ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται στο kiddoworld.gr διέπονται από το Νόμο προστασίας του καταναλωτή (Ν. 2251/1994) ο οποίος ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση, όπως αυτός συμπληρώθηκε-τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/13-8-2013.
Για να πραγματοποιήσετε αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πρέπει να είστε ενήλικος.
Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του kiddoworld.gr γίνονται δεκτές από την επιχείρησή μας, μόνο εφόσον λάβετε ένα e-mail από εμάς με το οποίο αποδεχόμαστε την παραγγελία σας (Επιβεβαίωση Παραγγελίας).
Πριν την πραγματοποίηση παραγγελίας, σας παρακαλούμε να λάβετε πλήρη γνώση των παρακάτω:
1. τα χαρακτηριστικά του προϊόντος που επιθυμείτε να αγοράσετε.
2. τις αναγραφόμενες τιμές των προς πώληση προϊόντων μας, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος ΦΠΑ.
3. πληροφορίες για τις χρεώσεις αποστολής των προς πώληση προϊόντων.
4. Οι διάφορες προσφορές ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
Η επιχείρησή μας παρέχει στον χρήστη την δυνατότητα παραγγελίας προϊόντων μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος και παραλαβής των προϊόντων αυτών μέσω εταιρίας κούριερ.
Στην περίπτωση που τα προϊόντα αναφέρονται στον ιστότοπο μας με λάθος τιμή λόγω σφάλματος, αλλά έχει γίνει ήδη η αποδοχή της παραγγελίας σας από εμάς πριν την διαπίστωση του λάθους, θα λάβετε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα από εμάς ένα email, με το οποίο θα σας ενημερώνουμε για το σφάλμα και θα σας ρωτάμε αν επιθυμείτε να προβείτε στην αγορά του προϊόντος που έχετε ήδη παραγγείλει με την νέα σωστή τιμή του.
ΑΛΛΑΓΕΣ- ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Αν σας αποσταλεί ελαττωματικό προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@kiddoworld.gr να το αναφέρετε και να επιλυθεί το ζήτημα. Η χρέωση της επιστροφής του ελαττωματικου προϊόντος επιβαρύνει την εταιρία μας εάν το πρόβλημα αναφερθεί εντός 5 ημερών. Μετά το πέρας των 5 ημερών η χρέωση της επιστροφής θα επιβαρύνει εσάς.
Αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος για την οποία δεν φέρουμε ευθύνη λόγω ελαττώματος, πραγματοποιείται εντός 14 ημερών με δική σας επιβάρυνση και όπως προαναφέρθηκε, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση στη συσκευασία του.
Αλλαγές και επιστροφές πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα.
Εάν αποφασίσετε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε ένα προϊόν θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας και έπειτα να δρομολογηθεί η αλλαγή/επιστροφή σας. Εάν δεν επικοινωνήσετε μαζί μας πριν την δρομολόγηση της επιστροφής σας, η επιστροφή θα απορρίπτεται.
Αλλαγή ή επιστροφή προϊόντος για την οποία δεν φέρουμε ευθύνη λόγω ελαττώματος, πραγματοποιείται εντός 14 ημερών με χρέωση επιστροφής και αλλαγής του πελάτη και συνολικό κόστος της διαδικασίας 8 ευρώ με τραπεζική κατάθεση. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση στην αρχική του συσκευασία, ακριβώς όπως στάλθηκε. Σε περίπτωση που η συσκευασία ανοιχθεί, ακυρώνεται το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής του προϊόντος.
Δεν θα γίνονται δεκτές αλλαγές σε περιπτώσεις:
1. Όταν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί.
2. Όταν η συσκευασία του έχει αφαιρεθεί.
3. Όταν διαπιστωθεί παραποίηση ή φθορά από πρόθεση με σκοπό την επιστροφή του.
4. Όταν δεν συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο του.
Σας γνωστοποιούμε πως κατά την παραλαβή των προϊόντων από τους προμηθευτές μας γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος για πιθανότητες ελαττωμάτων. Συνεπώς προϊόντα που αποστέλλονται προς τους πελάτες μας έχουν ήδη ελεγχθεί και έχει διαπιστωθεί η αρτιότητα τους. Παρόλα αυτά, στη σπάνια περίπτωση όπου ο πελάτης τη στιγμή που θα ανοίξει τη συσκευασία αντιληφθεί αστοχία υλικού ή έλλειψη τμημάτων του προϊόντος θα πρέπει:
1. να επικοινωνήσει μαζί μας με e-mail για για να αναφέρει το πρόβλημα που διαπίστωσε.
2. να αποστείλει σχετικές φωτογραφία/ες του ελαττώματος ώστε να υπάρξει ακριβής κατανόηση του προβλήματος (εκτός και αν από τη προηγούμενη επικοινωνία συμφωνηθεί κάτι διαφορετικό).
Στην περίπτωση αυτή όπου κατά το άνοιγμα της συσκευασίας από τον πελάτη διαπιστωθεί αστοχία υλικού καθιστώντας το προϊόν ελαττωματικό θα φροντίσουμε να αντικαταστήσουμε εξ ολοκλήρου το προϊόν με νέο.
Στην περίπτωση όπου υπάρχει έλλειψη ορισμένων μερών του προϊόντος, θα φροντίσουμε να αποστείλουμε τα τμήματα που λείπουν από τη συσκευασία.
Οι παραπάνω ενέργειες θα πραγματοποιηθούν έπειτα από συνεννόησή μας με τον εισαγωγέα του προϊόντος. Για το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει δε φέρει καμία ευθύνη το kiddoworld.gr. Παρόλα αυτά πράττουμε την κάθε δυνατή ενέργεια ώστε το πρόβλημα να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό, εντός λίγων ημερών. Το χρονικό διάστημα που θα μεσολαβήσει, σε καμία περίπτωση δεν δεσμεύει το kiddoworld.gr να αποδεχθεί ως επιστροφή το προϊόν εφόσων υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης μερών ή εξ ολοκλήρου του προϊόντος. Για τις εν λόγω περιπτώσεις τα έξοδα επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος, αποστολής του νέου προϊόντος, αποστολής μερών του προϊόντος, τα επιβαρύνεται το kiddoworld.gr.
Στην περιπτώσεις αποστολής λανθασμένου κωδικού προς τον πελάτη οφείλουμε να δεχθούμε επιστροφή του προϊόντος ή και την αντικατάσταση του. Η εταιρία μας θα αντικαταστήσει το ή τα προϊόντα ή θα καταθέσει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης ολόκληρο το ποσό της αγοράς μαζί με τα σχετικά έξοδα αποστολής εφόσον είχαν υπάρξει.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, όταν δηλαδή ο πελάτης από δική του υπαιτιότητα είναι δυσαρεστημένος από το προϊόν π.χ. κατά την ηλεκτρονική του αγορά δεν πρόσεξε κάποιο χαρακτηριστικό του προϊόντος όπως για παράδειγμα τις διαστάσεις του, υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης του προϊόντος με άλλο προϊόν ή προϊόντα των οποίων το κόστος δεν θα μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος του προϊόντος που επιθυμεί ο πελάτης να επιστρέψει. Και όπως έχει προαναφερθεί, εντός του πλαισίου των 14 ημερών από την παραλαβή του/των προϊόντος/ων, όπως επίσης και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν που θα επιστραφεί θα πληροί τις αρχικές προϋποθέσεις επιστροφής οι οποίες επίσης έχουν προαναφερθεί.
Σε αυτή τη περίπτωση όπου από υπαιτιότητα του πελάτη συμφωνηθεί επιστροφή ενός ή περισσοτέρων προϊόντων, τα έξοδα μεταφορικών που μπορεί να υπήρξαν κατά την αποστολή του προϊόντος δεν υπολογίζονται στο ποσό αντικατάστασης.
Τα νέα έξοδα που προκύπτουν για την επιστροφή του προϊόντος από τον πελάτη επιβαρύνουν τον πελάτη. Τα έξοδα μεταφοράς του αντικατεστημένου προϊόντος από το kiddoworld.gr προς τον πελάτη επιβαρύνουν τον πελάτη. Οι παραπάνω χρεώσεις σχετίζονται με τη τρέχουσα πολιτική χρεώσεων και αποστολών του kiddoworld.gr.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία και διευκρίνιση επικοινωνήστε μαζί μας με τους τρόπους που περιγράφονται στη σελίδα επικοινωνίας.
ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ- ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας εντός 24 ωρών από την στιγμή που θα λάβετε την επιβεβαίωση της. Για ακύρωση η τροποποίηση της παραγγελιας σας θα πρεπει να στείλετε email στο info@kiddoworld.gr. Εάν για λόγους ανωτέρας βίας χρειαστεί να ακυρώσετε την παραγγελία σας μετά το πέρας των 24 ωρών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας και θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν ώστε να σας εξυπηρετήσουμε. Στην περίπτωση αυτη η χρέωση των μεταφορικών αποστολής και επιστροφής είναι δικη σας. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και στην συσκευασία τους.
Στα προσωποποιημένα είδη δεν επιτρέπονται ακυρώσεις ούτε και τροποποιήσεις.
Εάν επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε – και μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί – θα πρέπει να μας ενημερώσετε στο e-mail info@kiddoworld.gr εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία όπου θα λάβετε απάντηση έγκρισης του αιτήματος σας από εμάς. Απαραίτητη προϋπόθεση για την αλλαγή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή να μην είναι χρησιμοποιημένο καθώς και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (μέσα στο κουτί του και στην σακούλα μεταφοράς) με την απόδειξη αγοράς του ή με οποιουδήποτε άλλου είδους συνοδευτικά έντυπα.
Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές χωρίς την απόδειξη αγοράς ή οποιουδήποτε άλλου είδους συνοδευτικά έντυπα. Δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές προϊόντων που έχουν φθαρεί ή έχει χαλάσει η συσκευασία τους ή έχουν κοπεί τα καρτελάκια. Δεν γίνονται επιστροφές ή αλλαγές σε προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά. Τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας δεν επιστρέφονται.
Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας, ο πελάτης πραγματοποιεί την επιστροφή με χρέωση δική του και επιβαρύνεται για την αποστολή αντικατάστασης με τα κανονικά έξοδα αποστολής (ανάλογα με τη χώρα προορισμού).
Λανθασμένες αποστολές
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δε συμπίπτει με το προϊόν της παραγγελίας σας, θα πρέπει ενημερώσετε στο e-mail info@kiddoworld.gr εντός 5 ημερών από την παραλαβή και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 3 ημερών από την ημερομηνία όπου θα λάβετε απάντηση έγκρισης του αιτήματος σας από εμάς. Στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση του πελάτη για την αντικατάσταση
Ελαττωματικά Προϊόντα
Η Εταιρεία μας, κατά τη διαδικασία εκτέλεσης των παραγγελιών, προβαίνει σε λεπτομερή έλεγχο των προϊόντων ώστε να εξασφαλίζει την άριστη ποιότητα τους. Σε σπάνια περίπτωση που παραλάβετε ένα προϊόν που φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail info@kiddoworld.gr Αμέσως μετά την ενημέρωσή μας για το ελάττωμα, θα λάβετε οδηγίες για τη διαδικασία επιστροφής/ αντικατάστασης/ αποζημίωσης. Το ελαττωματικό προϊόν επιστρέφεται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών (ACS Courier) και τα έξοδα βαρύνουν εμάς (χρέωση παραλήπτη). Σε περίπτωση που επιλέξετε διαφορετικό τρόπο αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος, τότε τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς. Εάν κριθεί αναγκαία η αντικατάσταση και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην αντικατάσταση από κάποιο άλλο, ισάξιο προϊόν της επιλογής σας.
Άλλοι Λόγοι
Εάν για οποιοδήποτε άλλο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και δε σας ενδιαφέρει η αντικατάστασή του με κάποιο άλλο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail info@kiddoworld.gr εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να πραγματοποιήσετε την αποστολή του προϊόντος εντός 5 ημερών από την ημερομηνία όπου θα λάβετε απάντηση έγκρισης του αιτήματος σας από εμάς. Αφού παραληφθεί από εμάς το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του), θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων του συνολικού ποσού που πληρώσατε (αξία των εμπορευμάτων και μεταφορικών εξόδων, αν υπάρχουν) μείον του κόστους της αντικαταβολής, σε περίπτωση που είχατε επιλέξει αυτή την μέθοδο της πληρωμής. Η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά. Αν η πληρωμή έγινε με αντικαταβολή, τότε θα πρέπει να επιλέξετε να λάβετε τα χρήματά σας πίσω είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης είτε μέσω του φυσικού μας καταστήματος.
Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων επιβαρύνεστε με το κόστος επιστροφής του προϊόντος, καθώς η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει με δικά σας έξοδα.